نماینده ولی فقیه در لرستان:

تعلل در رسیدگی به سیل زدگان ناروا است/ کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی مردم ایران به سیل‌زدگان لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت::مردم ایران در سیل اخیر به شکل‌های مختلف بیش از 200 میلیارد تومان کمک به مردم سیل‌زده انجام دادند و این آمار نشان دهنده نوع دوستی مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۷۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  آیت‌الله سیداحمد میرعمادی امروز در همایش توزیع کالاهای اساسی بین سیل‌زدگان لرستانی با اشاره به اینکه در جریان وقوع سیل، حضور سازمان هلال احمر در میان سیل‌زدگان سبب آرامش مردم منطقه می شدو خوش درخشیدند.گفت:مردم ایران در سیل اخیر به شکل‌های مختلف بیش از 200 میلیارد تومان کمک به مردم سیل‌زده انجام دادند و این آمار نشان دهنده نوع دوستی مردم ایران اسلامی است.

وی  با بیان اینکه یکی از خصلت های خوب مردم ایران مسئله مهربانی و عطوفت نسبت به یکدیگر است افزود: این مردم کمک های خود را برای سیل زدگان اختصاص دادند و ما هم وظیفه داریم کمک ها را به سرعت به مردم سیل زده برسانیم،هر گونه تعلل در رسیدگی به سیل زدگان ناروا است.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: مسؤولان وظیفه دارند کمک‌های مردمی را به صورت عادلانه بین سیل زدگان توزیع کنند؛ نباید کمک‌های مردم را در انبارها حبس کنیم و بایستی به سرعت میان مردم توزیع شود.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: کارهای بسیاری ارزشمند در پلدختر و معمولان انجام شده است اما در بعضی از موارد وضعیت مردم مناسب نیست و لازم است که اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

وی گفت: در این حادثه سیل صحنه‌های بسیار آموزنده و موثری را داشتیم، اخلاص نیروهای جهادی و امدادگران را دیدیم و امتیاز نیروهای هلال احمر ما با نیروهای صلیب سرخ جهانی در همین اخلاص و انگیزه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات