بازديد رياست محترم سازمان بسيج مساجدومحلات ازسپاه روح ا... استان مركزي

ياست محترم سازمان بسيج مساجدومحلات در تاريخ ۹۸/۰۴/۰۵ از معاونت بسيج مساجدومحلات سپاه روح ا... استان مركزي بازديد كرده و طي دو روز حضور خود از برخي نواحي استان مركزي و حوزه ها و پايگاه هاي استان بازديد بعمل آوردند.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۸۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، رياست محترم سازمان بسيج مساجدومحلات حجت الاسلام رضايي و هيات همراه طي بازديد خود از استان مركزي از معاونت بسيج مساجدومحلات و برخي از نواحي نيز بازديد بعمل آوردند.

ايشان در مدت ۲ روز حضور خود در استان از پايگاه ها و حوزه هاي برخي از نواحي بازديد و سركشي بعمل آوردند. در بازديد ايشان از نواحي برنامه هاي انجام شده توسط بسيج مساجدومحلات نواحي اين استان مورد ارزيابي قرار گرفت.ايشان همچنين معاونت بسيج مساجدومحلات استان را در خصوص برنامه هاي انجام شده سال ۹۷ و اقدامات صورت گرفته در سه ماهه نخست سال ۹۸ مورد ارزيابي قرار دادند.

ايشان در پايان بازديد خود از استان بهمراه مسئول معاونت بسيج مساجدومحلات استان با جانشين محترم سپاه روح ا... جلسه اي برگزار نموده وگزارشي از بازديد ها و ارزيابي استان به جانشين محترم جناب سرهنگ گلشن زاده ارائه نمودند و مشكلات ، نواقص و معايب كار نواحي در سال ۹۷ و همچنين در ۳ماهه نخست سال ۹۸ را با جانشين محترم سپاه روح ا.. درميان گذاشتند.

ارسال نظرات