‍مراسم معارفه روسای هیات و کمیته ورزش های رزمی سپاه چالوس برگزار شد؛

فرمانده سپاه چالوس:ورزشکار بسیجی باید نماد غیرت و معرفت باشد

‍مراسم معارفه روسای هیات و کمیته ورزش های رزمی سپاه چالوس باجمعی از ورزشکاران نامدار رزمی این شهرستان در سالن جلسات فرماندهی سپاه چالوس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۹۴۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ مراسم معارفه روسای هیات و کمیته ورزش های رزمی سپاه با حضور سرهنگ دوم پاسدار عابدین داغمه چی فرمانده سپاه چالوس، سرگرد پالیزوان جانشین فرمانده سپاه، حجت الاسلام نبوی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان، یاسر رسولی رئیس هیات رزمی سپاه استان مازندران ،استاد علی زاغ پشت مسئول کمیته فنی، دفاع شخصی هیات ورزش های رزمی مازندران و  نیز جمعی از ورزشکاران نامدار رزمی این شهرستان در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه چالوس برگزار شد.

سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه چالوس در این مراسم  با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب که فرمودند تهذیب، تحصیل، ورزش، سه عنصر اساسی و مهم در جامعه است،گفت:برای سپاه پاسداران، ورزش در اولویت است و امیدواریم ورزشکاران با روحیه بسیجی به فکر آموزش نسل های جدید باشند و خدمتگزاری را افتخار بدانند.

وی با یادآوری از امام علی حبیبی و پهلوان تختی آنها را نماد تعصب، غیرت و معرفت خواند و  و تاکید کرد: ورزشکاران بسیجی باید با چنین روحیاتی در مسابقات و جامعه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام نبوی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان چالوس هم در این مراسم بیان کرد: مازندران در ورزش کشور حرف اول را می‌زند وحضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و جهانی نشان از قدرت جوانان این مرز بوم است .

در پایان این دیدار استاد سعید حبیبی مسئول ورزش های رزمی سپاه شهرستان چالوس معارفه و احکام مسئولیت به روسای کمیته های زیر مجموعه اهداء شد.

 فرمانده سپاه چالوس:ورزشکار بسیجی باید نماد غیرت و معرفت باشد

فرمانده سپاه چالوس:ورزشکار بسیجی باید نماد غیرت و معرفت باشد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها