جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) در گفتگو با «بسیج»؛

حجاب بهترین سپر مقابله با آسیب های خانوادگی و اجتماعی است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) با بیان اینکه امروزه ریشه بسیاری از بدبختی های جامعه بی عفتی است، گفت: از دیدگاه اسلام مهم ترین ویژگی یک زن حفظ اقتدار و جایگاه وی است.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۰۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار سعید مرادی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج عفاف و حجاب را سرمایه‌ای بزرگ برای زنان، خواهران و مادران دانست و اظهار کرد: حفظ حجاب در سلامت نظام، جامعه و خانواده تأثیر بسزایی داشته و سپر بانوان در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

حجاب بهترین سپر مقابله با آسیب های خانوادگی واجتماعی است

وی با بیان این که دختران امروز، مادران فردای ایران هستند، باید از هم اکنون آسیب های اجتماعی وخانوادگی به آنها آموزش داده شود، 
افزود:فرهنگ حجاب وعفاف علاوه برآنکه معصومین وبزرگان دین تاکید داشتند، باید در جامعه گفتمان رایج وبه صورت فرهنگ پیاده شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) اظهار داشت : ناهنجاری های اجتماعی از قبیل سست شدن بنیان خانواده، طلاق، مشاجرات و غیره نشأت گرفته از خانواده مخصوصا مادر خانواده است.

سرهنگ دوم پاسدار مرادی گفت:فهم دقیق و عمیق معارف اسلامی و آموز های دینی برای جوان و نوجوان امروز لازم وضروریست.

وی با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت روز عفاف وحجاب تصریح کرد:در این خصوص پایگاه ها وحوزه های تابعه برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند که مهمترین آن فراخوان عموم مردم مخصوصا خواهران جهت حضور در همایش عفاف وحجاب در بلوار جمهوری کرج می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد :هدف ما از برگزاری چنین همایشهایی حفظ و حجاب و معرفی آن به عنوان بهترین مصونیت از حریم خانواده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها