خبرهای داغ:

پایان کار اردوی جهادی دانشگاه ارومیه در چالدران

اردوی جهادی دامپزشکان بسیجی دانشگاه ارومیه در مناطق محروم چالدران پایان یافت.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۷۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، اردوی جهادی دامپزشکان بسیجی دانشگاه ارومیه در مناطق محروم چالدران پایان یافت.

این تیم دامپزشکی شامل دانشجویان بسیجی دانشگاه ارومیه بودند که به منظور ارائه خدمات دامپزشکی در روستاهای محروم چالدران با همکاری بنیاد علوی به این شهرستان اعزام شده بودند.

مسئول بسیج سازندگی بسیج دانشجویی سپاه شهدای استان گفت: شناسایی بیماری های دامی و جلوگیری از گسترش اینگونه بیماری ها، درمان بیماری های دامی با توزیع داروی رایگان و آموزش اقدام های پیشگیرانه به دامداران از جمله اهداف مهم حضور این گروه جهادی در این شهرستان بود.

باقری افزود: در این اردوی جهادی که به مدت ۴ روز در چالدران برگزار شد به بیش از ۱۰ روستا سرکشی شد و بیش از ۴ هزار دام سنگین و سبک تحت معاینه قرار گرفتند که از این تعداد ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین تحت درمان قرار گرفتند.

نقشی فرمانده سپاه چالدران نیز در حاشیه گفت: امسال بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی چالدران با شرکت در اردوهای جهادی در زمینه عمرانی، آموزشی، فرهنگی و پزشکی شرکت کرده‌اند که در زمینه عمرانی در حال حاضر بیش از ۱۰ پروژه عمرانی در زمینه های ساخت خانه محرومین، احداث سرویس بهداشتی، حمام و گازکشی منازل در این شهرستان در دست اجرا می‌باشد.

همچنین جلالی مدیر طرح های آبادانی و پیشرفت مناطق محروم بنیاد علوی کشور نیز در مراسم اختتامیه فعالیت های این گروه جهادی با اعلام اینکه بنیاد علوی مدت ۱ سال است در جهت عمران و آبادانی چالدران در این شهرستان حضور یافته است، افزود: این بنیاد به مدت ۷ سال فعالیت خود را در زمینه های مختلف در این شهرستان انجام خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات