مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا:

بسیج ورزشکاران مازندران رتبه برتر کشور شد/ تشکیل جبهه متحد ورزشکاران انقلابی

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا اعلام کرد:بسیج ورزشکاران مازندران رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۲۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسن افشار مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در جمع خبرنگاران به اعلام خبر کسب رتبه برتر بسیج ورزشکاران مازندران در کشور، اظهار کرد: با توجه به اینکه مازندران در بین استان های کشور دارای  سرانه ورزشی ممتاز است ،از همین رو بسیج ورزشکاران در چندسال متوالی رتبه های برتر کشوری را کسب کرده که تداوم این موفقیت عملکرد خوب همکاران در این حوزه است.

وی با اشاره به رویکردها و گام های  پیش برنده  سازمان بسیج ورزشکاران ادامه داد: در گام اول تقویت معنویت در ورزش ، تقویت اخلاق و تقوا برای مربیان اساتید و پیشکسوتان ورزشی و گام دوم ترویج فرهنگ پهلوانی با شناسایی مروجین ورزش  بود که در سازمان برداشته شد.

وی برگزاری محافل قرانی در ماه مبارک رمضان را گام سوم بسیج ورزشکاران خواند و با بیان اینکه برای گرامیداشت ایام و مناسبت ها برنامه هایی  اجرا شد، افزود:در سالن های 22 گانه شهرستان های استان مازندران، برنامه های فرهنگی و تبلیغاتی برای ورزشکاران برگزار شد.

افشار با اظهار گام پنجم بسیج ورزشکاران ،اضافه کرد: تعامل با اداره کل ورزش جوانان و رده های آن در شهرستان ها باعث شد که مازندران در تعامل و هم افزایی با ادارات کل در کشور پیشتاز باشد.

مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران در ادامه سخنان خود به رویکردهای جدید سپاه در حوزه ورزش اشاره و خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه ورزش یک معروف است بعنوان یک ابزار و وسیله برای صدور انقلاب در دنیا نیز می باشد.

وی نقش ورزش را در پیش روندگی انقلاب مهم و موثر دانست و با اذعان اولین رویکرد گفت: برای تعمیق برنامه های ورزشی با همت اداره کل ورزش و جوانان مازندران، در تعامل با 45 هیئت ورزشی هستیم و دراین راستا با برگزاری جلسات اقدامات موثری انجام شد.

افشار دومین رویکرد بسیج سازمان ورزشکاران مازندران را فراهم ساختن  زیرساخت های لازم برای جذب حداکثری اعتبارات خواند و بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند در حوزه ورزش هزینه ای شود اسراف نیست چرا که ورزشکاران بعنوان طلایه دار انقلاب هستند، تاکید کرد:با یک جریان سازی رسانه ای و پای کار آمدن همه مسئولان در حوزه ورزشی می توان به یک جامعه پرنشاط که در گرو جوان پرنشاط است  دست پیدا کرد.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا با اشاره به فعالیت بالغ بر 200 هزار نفر در حوزه پزشکی ورزشی در مازندران ، خواستار شد: تسهیلات و خدمات دهی به فعالان در عرصه ورزشی مورد نیاز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  تشریح برنامه های بسیج ورزشکاران پرداخت و گفت:قریب به350 شهید ورزشکار حرفه ای  در مازندران داریم که به تفکیک شهرستان ها سازماندهی شده و با مشارکت هیات های ورزشی استان برای تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار اقدام کردیم .

وی با بیان سرفصل ها با حضور مربیان در مسئله  اخلاق ورزشی  و برنامه های فرهنگی عنوان کرد: اعزام ورزشکاران به اردوهای زیارتی مثل مشهد مقدس و راهیان نور و نیز اردوهای تفریحی و سیاحتی ، مسابقات در سطوح مختلف از جمله برنامه های است که در بسیج ورزشکاران تداوم دارد.

افشار با اشاره به تهدیدات و هجمه های دشمن که نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده است، تصریح کرد: با جلسات مشترکی که در استانداری و نیز سپاه شهرستان ها برگزار کردیم حضور در مناطق آسیب پذیر و  فضاسازی ورزشی برای جذب نوجوانان وجوانان از اقدامات و برنامه های این سازمان است.

به گفته افشار تهیه  تقویم جامع ورزشی در برآورد و تعیین وضعیت جامعه ورزشی مازندران دیگر برنامه های بسیج ورزشکاران سپاه کربلا است.

وی با بیان این مطلب که برنامه ها در تقویم زمان بندی و  با در نظر گرفتن شرایط وضع موجود اجرا می شود تا به یک  به وضع مطلوب برسد گفت:باهم افزایی اداره کل ورزش استان و مسئولان دغدغه مند در حوزه ورزشی برای عمق بخشی برنامه ها هم اکنون جایگاه ورزشی مازندران نه تنها در کشور بلکه در دنیا حفظ شده و  این می بایست تداوم پیدا کند تا پرچم انقلاب اسلامی همچنان در دنیا به اهتزار در بیاید.

 مسئول بسیج ورزشکاران مازندران فصل الخطاب برنامه ها در حوزه ورزش را تشکیل یک جبهه متحد ورزشکاران انقلابی اعلام کرد و گفت: متولی اصلی ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران است و فسلفه تشکیل بسیج ورزشکاران نیز ایجاد جبهه ورزشکاران انقلابی برای صدور انقلاب به دنیا می باشد که باید برای حفظ انسجام درونی و  جامعه ورزشی باید تلاش کرد  و در راستای کیفی سازی  برنامه های ورزشی و تقویت این جبهه در سطوح مختلف گام برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها