وزیر کار سوریه:

ایران در تحقق پیروزی ملت سوریه، نقش مهمی ایفا کرد

وزیر امور اجتماعی و کار کشور سوریه گفت: ایران در تحقق پیروزی ملت سوریه نقش مهمی ایفا کرد و امروز در مرحله بازسازی نیز کمک حال ما است.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۷۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ریما قادری وزیر امور اجتماعی و کار کشور سوریه در نشستی که به منظور بازدید از مرکز تربیت مربی استان البرز انجام شد، اظهار داشت: در نظر داریم از تجربیات کشور ایران که موجب شده در حوزه اجتماعی و اقتصادی در سطح بین‌المللی مطرح باشد، استفاده کنیم.

وزیر امور اجتماعی و کار سوریه ضمن تشکر از رهبری و دولت ایران و کمک هایی که در ملاقات های مختلف صورت گرفته است، ادامه داد: ایران در تحقق پیروزی ملت سوریه، نقش مهمی ایفا کرد و امروز در مرحله بازسازی نیز کمک حال ماست.

قادری با اشاره به اینکه سران اصلی انجام هر پروژه ای نیروهای انسانی هستند، بیان کرد: باید در راستای شکوفایی اقدامات دولت فعالیت کنیم و برنامه‌ریزی های لازم در این زمینه را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مولد در بازسازی کشور سوریه کمک شایانی خواهند کرد، افزود: با آگاهی وارد مجموعه تربیت مربی شده ایم و تصور بر این است که برای همکاری، فرصت خوبی به وجود آمده است.

وزیر امور اجتماعی و کار کشور سوریه بیان کرد: پس از گفت و گوی های امروز و بازدیدهای میدانی صورت گرفته، جهت راه‌اندازی مرکز تربیت مربی در سوریه گام برخواهیم داشت؛ امیدواریم این مرکز با حضور ایرانیان در دمشق افتتاح شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها