گر چه دوریم به یاد تو قدح می‌گیریم؛

دیار علویان به عطر و بوی حرم رضوی معطر می شود

دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران با اشاره به حضور چهار کاروان خادمین امام رضا(ع) در مازندران گفت:کاروان خادمین امام رضا(ع) از 18 تا 23 تیرماه مهمان 18 شهرستان، 25 شهر و 50 روستای استان هستند.
کد خبر: ۹۱۵۳۹۲۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،پیروز شمشیربند در جمع خبرنگاران از ورود کاروان خادمان رضوی دوشنبه 17 تیرماه  به مازندران خبر داد  و افزود: بیش از 250  برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در شهرها و روستاها  بیش 250 برنامه در ایام دهه کرامت توسط نمایندگی آستان قدس در استان اجرا می شود.

دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران  با اشاره به حضور چهار کاروان خادمین امام رضا(ع) در مازندران گفت: کاروان خادمین امام رضا(ع) از 18 تیر تا 23 تیر مهمان 18 شهرستان، 25 شهر و 50 روستای استان هستند.

وی در ادامه  اهداف برنامه های دهه کرامت  را شناساندن زندگی امام رضا(ع) خواند و با پرداختن به مهم ترین عناوین برنامه ها اضافه کرد:دیدار با خانواده شهدا، دیدار با علما، حضور در بیمارستان‌ها و سرکشی از بیماران، حضور در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و ندامتگاه‌ها، حضور در مراکز نظامی و انتظامی و توزیع بسته‌های متبرک آستان قدس رضوی در بین مردم از برنامه های کاروان رضوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها