جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تهران:

سپاه امانتی است که شهدا به ما سپرده اند و ما باید امانتدار باشیم

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان حدیثی از حضرت علی (ع) اظهار داشت: صداقت، وفاداری به عهد و امانت داری از نشانه های اهل دین است که با آنها شناخته می شوند.
کد خبر: ۹۱۵۳۵۰۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران؛ حجت الاسلام والمسلمین صمد بهرامی جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم معارفه خود که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر مسئول امور روحانیون نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین مختار نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) و جمعی از فرماندهان، پاسداران، روحانیون و بسیجیان، برگزار شد، اظهار داشت: صداقت در گفتار و عمل، راستگویی و امین بودن از خصوصیات مومن است.

وی افزود: در فرهنگ دینی ما امانت مفهوم و جایگاه بلندی دارد؛ پیامبر اکرم(ص) فرمودند: من دو چیز را بین شما امانت گذاشتم، یکی عترت و دیگری قرآن؛ بهرامی ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز امانتی در دست ماست که همه مان در نگهداری و حفاظت از این امانت باید تلاش کنیم. سپاه پاسداران و این مسئولیت ها نیز امانتی است که شهدا به ما سپرده اند و ما باید امانتدار باشیم.   

 

ارسال نظرات