نخستین جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) تهران منصوب شد

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسمی با حضور مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه سیدالشهدا(ع) معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۵۰۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

به گزارش سپاه خبر به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران خبرگزاری بسیج،  در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر مسئول امور روحانیون نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین مختار نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) و جمعی از فرماندهان، پاسداران، روحانیون و بسیجیان، صمد بهرامی به عنوان جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران منصوب شد.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به اینکه حوزه فعالیت های نمایندگی ولی فقیه بسیار گسترده و حساس است، خاطر نشان کرد: در هیچ یک از سپاه های استانی بجز قم، هم هماهنگ کننده و هم جانشین نیست لذا در کمیسیون نمایندگی ولی فقیه بحث انتصاب جانشین در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران مطرح شد تا در اجرای امور تسریع و تسهیل شود و در انجام ماموریت ها موفق تر باشند.

  طیبی فر در ابتدای مراسم با تشریح جایگاه حضرت آدم و همسرش در بهشت، به وسوسه های شیطان و خطراتی که از سوی دشمنان انسان را تهدید می کند پرداخت و اظهار داشت: آدم باورش نمی شد شیطانی که 6هزار سال عبادت کرده بود، قسم دروغ بخورد و او را اغفال کند و مشکلات زیادی برای او بوجود بیاورد و او را از جایگاه رفیع خود خارج و به دنیا وارد کند. وی افزود: حضرت آدم در آنجا یک دشمن داشت  اما اینجا دشمنانی از جنس جن و انسان هستند و انسان باید مراقب باشد.  

 

 

ارسال نظرات