حاجی‌دلیگانی: حاجی‌دلیگانی:

هیچ بیمارستانی با بیمه ایثارگران قرارداد نمی‌بندد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ بیمارستانی با بیمه دی که مخصوص ایثارگران است قراردادی امضا نمی‌کند، همچنین بعضی بیمارستان‌ها از چند ماه پیش قراردادشان را با این بیمه لغو کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۷۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از وضعیت نابسامان در بحث درمان ایثارگران گفت: وضعیت نامناسبی برای امور درمانی ایثارگران، خانواده‌های شهدا و بویژه جانبازان قطع‌نخاعی و جانبازان خاص پیش آمده و این عزیزان الان در  تامین دارو و هزینه‌های بیمارستانی‌شان دچار مشکل شدند.  بعضا اینگونه به نظر می‌رسد که بعضی از افراد می‌خواهند به عمد این سرمایه‌های اصلی انقلاب و نظام را مورد آزار و اذیت قرار دهند. 

وی  افزود: الان هیچ بیمارستانی قراردادی با بیمه دی که مخصوص ایثارگران است نه تنها امضا نمی‌کند بلکه بیمارستان‌ها از چند ماه پیش قراردادشان را با این بیمه لغو کرده‌اند و تنها تعداد اندکی از مراکز درمانی قراردادشان باقی مانده و این مراکز درمانی هم در تماس‌هایی که با ما دارند اعلام می‌کنند که می‌خواهند قراردادشان را با بیمه دی لغو کنند. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بسیاری از شهرستان‌ها مرکز درمانی که ایثارگران بتوانند با دفترچه بیمه‌شان برای درمان به آنجا مراجعه کنند وجود ندارد و این مسائل همگی در حالی است که بیمه دی اعلام می‌کند که 2 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد و دولت این بدهی‌اش را پرداخت نکرده است.  

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: متاسفانه می‌بینیم که دولت در زمینه خدمات درمانی به ایثارگران هم نمره قبولی نمی‌گیرد و اینها نشان می‌دهد که حرف‌هایی که درباره ایثارگران مطرح می‌کنند و حرکاتی که از خود در این زمینه به نمایش می‌گذارند کاملا  نمایشی است و گرنه چیزی واجب‌تر از درمان یک انسان نیست اما دولت نسبت به این مساله بی‌توجه است. 

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور چرا به مساله درمان ایثارگران توجهی ندارید؟  مگر شما وظیفه ندارید که موضوع درمان ایثارگران را دنبال کنید، آقای شهیدی شما که توان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران را ندارید برای چه در سمت خود همچنان مانده‌اید. اگر دولت به حرفت گوش  نمی‌دهد برای چه صبر می‌کنی و می‌مانی . 

 حاجی دلیگانی اظهار داشت: آقای شهیدی، آقای رئیس‌جمهور،‌ آقای نوبخت  شما در مقابل مشکلات درمانی ایثارگران مسئولید و در مقابل این رفتاری که درواقع ظلم به ایثارگران است باید پاسخگو باشید. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در پایان گفت:‌ اگر توان تامین هزینه درمان ایثارگران را ندارید بگویید مردم خودشان بیایند و به درمان ایثارگران و جانبازان کمک کنند. 

ارسال نظرات