خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام؛

به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب اجتماع دختران انقلاب در شهر ایلام برگزار می‌شود

به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب اجتماع دختران انقلاب در میدان انقلاب شهر ایلام که به صورت راهپیمایی تا خیابان طالقانی که محل اجتماع عظیم مردمی خواهد بود حرکت خواهند نمود.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۱۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

 فیروزه مهرپرور مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد و عفاف بسیج جامعه زنان با اشاره به در پیش بودن هفته حجاب و عفاف از برگزاری برنامه های متنوع و مختلف در سطح بسیج جامعه زنان استان خبر داد.

 مهرپرور مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام در ستاد بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با محوریت اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده و روز ملی عفاف و حجاب به ریاست جانشین فرماندهی محترم سپاه استان و مدیران کل ادارات برگزار شد، اظهار کرد: به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی و پوشش‌های نامتعارف، هفته عفاف و ححاب فرصت مناسبی برای ترویج ارزش های اسلامی می باشد.

وی در ادامه به اهمیت نقش خانواده و جایگاه آن در اسلام و به جلوگیری از فساد و تباهی جامعه پرداخت. مهرپرور افزود: اهم برنامه ها در این ایام حضور خانواده ها در اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده، مشاوره های دینی و پرسش و پاسخ در حوزه عفاف و حجاب،رزمایش تذ کر لسانی، راه اندازی غرفه های فروش محصولات عفاف وحجاب، برگزاری نشست های اقناعی و ترویجی می باشد.

وی در ادامه دیگر برنامه ها بیان کردند: مسابقات کتابخوانی، عکاسی ،شعر و دل نوشته و هم چنین برگزاری نمایشگاه ها و ایستگاه های نقاشی در سطح استان می باشد. مهرپرور در پایان گفت: به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب اجتماع دختران انقلاب در میدان انقلاب شهر ایلام که به صورت راهپیمایی تا خیابان طالقانی که محل اجتماع عظیم مردمی خواهد بود حرکت خواهند نمود.

ارسال نظرات