امام‌ جمعه امیرکلا اظهار کرد:

نگرانی مردم از افزایش نجومی قیمت مسکن / وزارت نفت نیاز به خانه تکانی دارد

امام‌ جمعه امیرکلا با اشاره به افزایش نجومی اجاره و  رهن خانه ها  با خطاب قرار دادن دولت و مجلس گفت:مردم و قشر ضعیف جامعه از بی توجهی مسئولین به گرانی های افسار گسیخته نگران هستند.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۱۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های امروز نمازجمعه امیرکلا به اهمیت مسئله عفاف و حجاب اشاره کرد و با این پرسش از رئیس جمهور که چرا قانون امربه‌معروف را برای اجرا ابلاغ نمی‌کند، گفت: مسئولان چه زمانی قرار است به وضعیت نابسامان بدحجابی در کشور برسند.

خطیب نماز جمعه امیرکلا در همین رابطه به گرانی قیمت چادر هم اشاره کرد و افزود: برای خوراک حیوانات ارز دولتی تخصیص داده می شود اما برای چادر ارزی تخصیص داده نمی شود!

حجت‌الاسلام بابائیان در ادامه سخنان خود به مسئله اینستکس پرداخت و با تشریح آن که یک فریبکاری است گفت:اینستکس حتی نفت در برابر غذا هم نیست . این معامله یک کلاه گشادی است برسر ایران تا همچنان یکطرفه در برجام بماند.

وی با تاکید براینکه شرط ماندگاری ایران در برجام ،لغو تحریم ها و برقراری روابط بانکی با دنیا باید باشد، اضافه کرد:برنامه fatf پازل تکمیل کننده توطئه مشترک آمریکا و اروپا است.

امام جمعه امیرکلا مشکلات کشور را ناشی از نبود مدیریت جهادی دانست و تصریح کرد: اگر نفوذی ها و  مهره های دشمن در داخل ریشه کن شوند،مشکلات حل می شود.

حجت الاسلام بابائیان با یادآوری اینکه وقتی یک عده در داخل توانایی کشور را در اندازه آبگوشت بزپاش و قرمه سبزی می‌بینند، بیان کرد: 6سال اقتصاد کشور را به زلف برجام گره زدند آخرش چه شد؟

امام جمعه امیرکلا  با انتقاد از سبک زندگی غربی برخی لیبرال‌ها گفت:مردم در انتخابات آینده  افراد ولایی و انقلابی را انتخاب خواهند کرد.

حجت الاسلام بابائیان به اتفاقات اخیر در وزارت نفت و بازداشت یک زن نفوذی و ارتباط آن با۱۶ مدیر نفتی اشاره کرد و ادامه داد:آیا وقت آن نرسیده که مسئولان امنیتی و قضایی جلوی ضرر و زیان را بگیرند و در این وزارتخانه دست به یک خانه تکانی  بزنند؟

امام‌ جمعه امیرکلا در پایان خطبه ها  با اشاره به گرانی های سرسام آور  در  بازار و افزایش نجومی اجاره و  رهن خانه ها  با خطاب قرار دادن دولت و مجلس گفت:مردم وقشر ضعیف جامعه از بی توجهی مسئولین به گرانی های افسار گسیخته نگران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها