خبرهای داغ:
در راستای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی

فاز دوم ساخت خانه‌های محروم در شین‌آباد پیرانشهر آغاز شد

در راستای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، فاز دوم ساخت خانه‌های محروم در شین‌آباد پیرانشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۱۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، آئین کلنگ زنی فاز دوم ساخت ۲۰۰ خانه باقی مانده از ۵۰۰ خانه مددجویی توافق شده مابین قرارگاه حمزه سیدالشهداء و کمیته امداد امام خمینی در روستای شین آباد پیرانشهر برگزار شد..

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری در این آئین گفت: این طرح ها از محل اعتبارات و توافقات صورت گرفته مابین قرارگاه حمزه سیدالشهداء و کمیته امداد امام خمینی ساخته می‌شوند و تا به حال حدود ۳۰۰ واحد آن تحویل داده شده و با این کلنگ زنی ساخت ۲۰۰ واحد باقی مانده شروع شده و تا پایان شهریور ماه تحویل مددجویان خواهند شد.

وی اضافه کرد: سالانه بخشی از اعتبارات سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا برای محرومیت زدایی از جمله ساخت خانه، آبرسانی، مدرسه سازی، ساخت مساجد و غیره در مناطق محروم کشور هزینه می‌شود.

سردار شهسواری ضمن خرسندی از تلاش جهادگرانه و شبانه روزی تیم های بسیج سازندگی از جمله سپاه پیرانشهر، اظهار داشت: سپاه پاسداران با کمک سایر ارگان‌های دولتی، طرح های محرومیت زدایی در پیرانشهر و تمامی روستاهای کشور را با قوت ادامه خواهد داد تا روزی برسد که هیچ یک از مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی مشکل مسکن و غیره نداشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات