خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

خانواده شهدا مظهر صبر و شکیبایی در ایران اسلامی هستند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خانواده شهدا مظهر صبر و شکیبایی و مایه فخر و مباهات ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۰۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، حبیب شهسواری در سفر یک‌روزه به پیرانشهر در دیدار با خانواده شهید سلیمان منگور کردستانی، با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا و همنشینی مسئولان با آنان امری ضروری است،اظهار کرد: شهدا مظهر صبر و شکیبایی و مایه فخر و مباهات ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک و مطهر شهدا است، افزود: خانواده شهداء مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم شهدا و خانواده شهدا یک ضرورت و وظیفه دینی، ارزشی و انسانی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پایمردی شهدا و شهامت آن‌ها، دین مبین اسلام را از هر گزندی در امان نگه داشته است، اظهار کرد: شهیدان به ما ایثار و از خودگذشتگی در راه دین را آموختند و افتخارآفرینان جامعه هستید.

فرمانده سپاه شهداء استان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه علی رغم همه دشمنی های مستکبرین با نظام جمهوری اسلامی ایران، هیچ یک از کشورها جرات حمله نظامی به این مرز و بوم را ندارند، ادامه داد: این امنیت نتیجه همان خون هایی است که جوانان تقدیم انقلاب کردند.

شهسواری افزود: اعتلای انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن این درخت تنومند نشان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان است که همیشه مدافع اسلام و انقلاب بوده و با نثار خون خود این نهال را آبیاری کردند تا این انقلاب به کوری چشم دشمنان پابرجا بماند.

این مقام مسوول خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان را افتخار و وظیفه انسانی دانست و اظهار کرد: جامعه باید در قبال این افراد، قدردانی خود را به نمایش بگذارد، هرچند هرچقدر که به این عزیزان خدمت کنیم نمی توانیم ذره ای از ایثار و مجاهدت های آنان را پاسخگو باشیم.

وی با تاکید بر اینکه از وجود خانواده شهدا باید فيض ببريم و قدر اين بزرگواران را بيش از پيش بدانيم، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان باید بدانند که در دوران دفاع مقدس خانواده شهدا با چه صبر و فداکاری منحصر به فردی عزیزان خود را به جبهه ها می فرستادند تا از کیان ایران زمین دفاع کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات