در جلسه سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی مطرح شد:

مقاومت تنها راه حل برون رفت کشور از مشکلات فعلی جامعه است

در جلسه سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی مطرح شد: مقاومت تنها راه حل برون رفت کشور از مشکلات فعلی جامعه است.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۲۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، عبدی نسب سخنران جلسه سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی اظهار داشت: مقاومت تنها راه حل برون رفت از مشکلات فعلی جامعه است.
وی با بیان اینکه با برسی تجربه تاریخی دو نظریه مقاومت وسازش به این نتیجه می‌رسیم که کشور‌هایی که در ادامه راه دست از مقاومت کشیدند و به سازش تن دادند ضربات سنگین و جبران ناپذیری بر کشور و ملت خود وارد کردند که هنوز با آن درگیر هستند.
این سخنران سیاسی در ادامه به یک تجربه خارجی و داخلی سازش اشاره نموده و در بحث تجربه خارجی کشور لیبی را بیان نمود که قذافی در ابتدای روی کارآمدن مواضع ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی پیش گرفت و به دلیل حمایت از فلسطین به یک چهره محبوب در کشور‌های عربی تبدیل شد، ولی در ادامه کار به دلیل تغیر نگرش از نظریه مقاوت به سمت سازش در برابر آمریکا ورژیم صهیونیستی باعث شد پس از این تغیر رویکرد و خوش خدمتی به آمریکا از صحنه سیاست به کلی کنار گذاشته شود و کشور لیبی دچار مشکلات کنونی گردد.
عبدی نسب در ادامه به بیان تجربه داخلی سازش پرداخت و گفت: که با وجود سر سپردگی شاه به آمریکا، آمریکایی‌ها در مسائل مختلف شاه را تنها گذاشته و در نهایت راتضی به حذف وی از صحنه سیاسیت ایران شدند. وی در پایان با بررسی تجربه پیروزی‌های مقاوت در چند سال اخیر به این جمله حکیمانه رهبر معظم انقلاب اشاره نمود که «هزینه سازش از هرینه مقاومت به مراتب بیشتر است، هم هزینه مادی دارد و هم هرینه معنوی» و کشور قدرتمند ایران برای ادامه دادن این مسیر پیشرفت و عزت پچاره‌ای جز مقاوت ندارد چنانچه تجربه این چند سال اخیر نشان داد که مذاکره و سازش با غرب جز ضرر برای کشور چیز دیگری ندارد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات