فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به توانمندی های ایران گفت:

آمریکا 40 سال پیش کشورها را تهدید می کرد به ایران سیم خاردار نفروشند، امروز تهدید می کند که از ایران موشک نخرند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم کلنگ زنی ساختمان سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) در باقرشهر برگزار شد، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، گام اول و راه طی شده در طی 40 سال گذشته باید سرلوحه امور در گام دوم قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۳۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰

به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران؛  سردار حسن حسن‌زاده، اظهار داشت: راه طی شده در 40 ساله اول انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان چهار محور اصلی را در بیانیه گام دوم مطرح کردند که یکی از این محورها عظمت راه طی شده انقلاب اسلامی تا به امروز است که همه ما و ملت‌های مظلوم جهان به آن افتخار می‌کنند و این راه اطمینان بخش است.

وی اظهارداشت: برای بسیاری از کارشناسان سیاسی خارجی، دوستان و دشمنان ما جای سوال است که چطور انقلاب اسلامی ایران درحالی‌که از روز اول درگیر تهاجمات، تهدیدات، توطئه‌ها و مشکلات بوده پس از چهل‌سال به جایگاه رفیع دست پیدا کرده است و همه کشورها به این عظمت و اقتدار غبطه می خورند.

  حسن‌زاده افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بارها به‌طور رسمی اعلام کردند ما اجازه نمی دهیم انقلاب اسلامی ایران چهل‌سالگی خود را جشن بگیرد و تحریم ها را سنگین تر کردند و تمام مولفه های قدرت خود را متمرکز کردند تا انقلاب سلامی از مرز بلوغ سیاسی بین المللی عبور نکند.

  امروز آمریکا تحقیرآمیزترین وضعیت خود را درجهان تجربه می‌کند، تهدید های آمریکا هیچ اعتباری ندارد یعنی دیگر هیچ قدرتی وجود ندارد اما تهدید ( دفاع) ایران اعتبار دارد و می بینیم که پس از سقوط پهپاد فوق پیشرفته آمریکا آنان هیچ حرفی برای گفتن ندارند و این اعتبار، صلابت و ارزش است.

آمریکا 40 سال پیش کشورها را تهدید می کرد که به ایران سیم خاردار نفروشند، امروز کشورها را تهدید می کند که از ایران موشک نخرند این درحالی است که ما نیازی به فروش موشک نداریم و تکنولوژی آن را به سایر کشورهای آزادی خواه و استکبار ستیز صادر می کنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نکته مهم در گام دوم انقلاب را حفظ آنچه در گام اول سبب موفقیت، پیروزی، بالندگی و ایستادگی شده دانست و گفت: به بیان رهبر فرزانه انقلاب برای رسیدن به هدف و قله در این مسیر پیچیده و سخت نیاز به مؤلفه‌های امیدبخش داریم و نباید اجازه داد دشمنان با تبلیغات شوم خود در این راه خدشه وارد کنند.

حسن زاده با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان لرستان، اظهار داشت: حضور نیروهای بسیجی و نظامی و انتظامی و سپاه در کمک رسانی به مردم سیل زده استفاده از ظرفیت های گام اول انقلاب است که توانستیم کارهایی را که در مدت دو ماه انجام می شد در عرض 10 روز انجام دهیم و خیابان ها و کوچه ها و خانه ها را از گل ولای تخلیه و کرده و شستشو داده تحویل مردم دهیم.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران  اقدامات سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در سیل اخیر را معادل یک سپاه استانی عنوان کرد و گفت: به لحاظ کمی ایجاد چنین ساختمانی لازمه این مجموعه بود که در شأن سپاه باشد و این اقدام در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است.

 در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید سپاه ناحیه روح الله، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ری، فرماندهان ارتش، هوانیروز و نیروی انتظامی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، امام جمعه باقرشهر، بخشداران، روسای شورای اسلامی باقرشهر و کهریزک، سرکلانتر نهم، فرماندهان پادگان شهید اسدی و شهید احمدی، رئیس اداره اطلاعات ری، بسیجیان، خانواده شهید مدافع حرم حجت اصغری، خیرین، مدیر پالایشگاه شهید تندگویان و اقشار مختلف حضور داشتند.

 

ارسال نظرات