فرمانده سپاه شهرستان خاش:

حقوق بشر آمریکایی، بمباران مردم مظلوم در زمین و آسمان است

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: حقوق بشر آمریکایی، بمباران مردم مظلوم در زمین و آسمان است که مصداق بارز آن حوادث هیروشیمای ژاپن، انفجار هواپیمای مسافربری ایران، بمباران مردم یمن، عراق و افغانستان و غیره است.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۷۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

سرهنگ پاسدار حسن فضلی، فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش گفت: حقوق بشر آمریکایی، بمباران مردم مظلوم در زمین و آسمان است که مصداق بارز آن حوادث هیروشیمای ژاپن، انفجار هواپیمای مسافربری ایران، بمباران مردم یمن، عراق و افغانستان و ... است.

وی بیان کرد: ظلم و جنایت آمریکایی‌ها در ذهن مردم دنیا ثبت شده و جهانیان می‌دانند که کرامت انسانی با حقوق بشر آمریکایی از بین رفته است.

سرهنگ فضلی تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی با تحریم، ترور، تهدید، فشار، جنگ، تجاوز، جنایت و از بین بردن زنان و کودکان و ظلم و ستم بر محرومان در هم آمیخته است.

فرمانده سپاه شهرستان خاش اظهار داشت: سران ظالم و زورگویان آمریکایی و صهیونیستی سالهاست حقوق ملت‌ها را پایمان و سرمایه‌های آنان را با کمال بی شرمی به تاراج می‌برند.

این مسئول ادامه داد: تنها کشور و ملتی که در جبهه مقاومت و ایستادگی به موفقیت رسیده، ایران سربلند است که چند دهه است با تهدیدات و تحریم و فشار‌های دشمنان مقابله می‌کنند.

وی گفت: مردم ایران با روحیه ایثار و شهادت در صف مقابله با دشمنان مردانه و استوار در صحنه مانده اند و تا مرز نابودی دشمنان در حال پیکار اند.
ارسال نظرات