خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

ثبات و امنیت وصف‌نشدنی در آذربایجان غربی برقرار است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ثبات و امنیت وصف‌نشدنی در آذربایجان غربی برقرار است.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۳۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

سردار حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر امنیت پایدار و ثبات وصف نشدنی در مرزهای استان برقرار است.

وی افزود: ۱۲ هزار شهید استان در دوران دفاع مقدس با داشتن ۹۶۷ کیلومتر مرز با کشورهای عراق، ترکیه، آذربایجان و نخجوان نشانه اقتدار مردم این سرزمین و نیز اهتمام جدی آن‌ها برای دفاع از مرزهای کشور است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: آذربایجان‌غربی به لحاظ موقعیت ویژه خود هم مورد هجوم رژیم استکباری بوده و هم مزدوران داخلی به آن طمع داشته‌اند، این استان مفتخر است که سرزمین شهیدان امینی و باکری‌ها باشد.

وی، با تاکید بر امنیت پایداری که در مرزهای کشور برقرار است، ابراز داشت: امروز که مرزهای ما از امنیت و آسایش برخوردار است و آرامشی پایدار در استان‌های مختلف برقرار شده، باب شهادت در آذربایجان‌غربی همچنان باز بوده و دلاورمردان استان با ضدانقلاب و دشمنان در تقابل هستند.

سردار شهسواری، با اشاره به وضعیت مطلوب دریاچه ارومیه، اذعان کرد: دریاچه ارومیه که مرز بین آذربایجان‌های غربی و شرقی است تا سال ۷۳ بالاترین میزان آب ۱۴ میلیارد مترمکعب را دارا بود اما پس از سال ۷۵ شروع به کم شدن کرد تا اینکه در سال‌های ۹۶ و ۹۷ با کمترین میزان آب یعنی ۱ میلیارد و ۴۰۰ مترمکعب مواجه شد و می‌توان گفت تقریبا نگین آذربایجان در حال ممات بود، اما آن‌چه دریاچه ارومیه را نجات داد الطاف پروردگار و بارش نزولات آسمانی بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات