معاون استاندار البرز:

دشمن به صورت جدی به جنگ اقتصادی روی آورده است

معاون استاندار البرز گفت : آنچه که امروز واقعیت جامعه ما است و دشمن به صورت جدی روی آورده، جنگ اقتصادی است.
کد خبر: ۹۱۵۲۲۳۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جهانگیر شاهمرادی در نشست مسئولان دستگاه‌های اجرایی البرز که به مناسبت روز صنعت در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که امروز واقعیت جامعه ما است و دشمن به صورت جدی روی آورده، جنگ اقتصادی است.

وی اظهار داشت: در استان البرز یک مسائلی است که باید همه با هم حل و فصل کنیم تا از این مرحله با موفقیت و سربلندی عبور کنیم و در وهله اول باید قشر آسیب پذیر را پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه دشمن تمام حربه‌هایش را برای زمین زدن ما به کار می‌برد، افزود: حرف‌های آنان در دفاع از بشریت به ساده‌ترین صورت رد می‌شود زیرا آنان نقشه‌های مشخصی دارند.

معاون استاندار البرز گفت: در داخل کشور به همدلی واقعی نیاز داریم، اختلاف دیدگاه وجود دارد ولی باید همدلی را حفظ کنیم و اگر در عرصه تولید، تولید کننده‌ای تخلفی صورت داد باید با آن برخورد شود ولی باید کار تولید ادامه یابد.

وی ادامه داد: سال ۹۰ یا ۹۱ تحریم بودیم و زمانیکه بحث تحریم بود اعلام می‌کردند بنزین را تحریم می‌کنیم ولی چرا امروز بحث بنزین نیست چون داخل کشور برای آن فکری شد و در بحث تولید کاتالیست هم همینطور است.

شاهمرادی گفت: در تمام دنیا به گونه‌ای است که نمی آیند ۱۰۰ درصد کالاهایشان را بسازند بلکه در جایی که به صرفه است کالای پرهزینه و استراتژیک را خودشان تولید نمی‌کنند و از جای دیگر می‌آورند.

وی افزود: در البرز ۵۱ کارخانه داروسازی داریم که بیش از ۷۰ درصد داروی کشور را تولید می‌کند و ۱۶۵ واحد دانش بنیان در استان داریم که چیزی است که اگر ۵ سال دیگر ادامه یابد فروشنده دانش فنی به خیلی از کشورها خواهیم بود.

معاون استاندار البرز گفت: همچنین ۵۴ کارخانه لوازم خانگی داریم که خیلی از آنها برند و همه در بخش خصوصی هستند.

شاهمرادی ادامه داد: در جنگ اقتصادی باید به مدیران اختیار داده شود و باید ادبیاتی مشترک داشته باشیم تا با اتحاد با هم از این مسیر گذر کنیم.

وی گفت: باید به درک مشترک در اقتصاد و صنعت برسیم تا پوشش افراد آسیب پذیر را با هر شیوه‌ای انجام داد تا از نظر اقتصادی معیشت خود را تأمین کنند و بعد همدلی داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها