هفته آینده؛

اسلام آبادغرب میزبان کاروان خدام رضوی

نماینده آستان قدس رضوی در جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید استان کرمانشاه گفت:: کاروان خدام رضوی هفته آینده میهمان مردم مومن اسلام آباد غرب هستند.
کد خبر: ۹۱۵۲۰۸۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه، فرخشاهی نماینده آستان قدس رضوی در جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید استان اسلام آبادغرب میزبان کاروان خدام رضویکرمانشاه در جلسه شورای اداری اسلام آبادغرب گفت: جشن بین المللی زیرسایه خورشید از ۱۳ سال پیش تاکنون در ایران و کشور‌های اسلامی در حال برگزاری است واین جشن‌ها ارتباط تمامی مردم را با آستان رضوی برقرار میکنند.
وی افزود: استان کرمانشاه از ۱۵ تا ۲۳ تیر ماه میزبان کاروان بین المللی زیر سایه خورشید هستند که امیدواریم که این کاروان عظیم معنوی و رویداد بین المللی برای شهرستان اسلام آبادغرب باعث خیر و برکت شود و مدیران استان بتواند از ظرفیت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی واقتصادی این رویداداستفاده کنند.
فرخشاهی اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی در این روز برای استفاده بیشتر عموم از ظرفیت ورود کاروان حضرت رضا (ع) با هماهنگی فرماندار و دیگر دستگاه‌ها در اسلام آبادغرب تدارک دیده شده است.
وی تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل استقبال مردم و مسئولین شهرستان از کاروان خدام، دیدار با خانواده معظم شهدا، پرچم گردانی و زیارت از راه دور برای کسانی که توفیق زیارت نداشته اند و عیادت از بیماران بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) است.

ارسال نظرات