نخستین کوچه رنگی شهر تهران در منطقه 20 اجرا شد

خبرگزاری بسیج: شهردار ناحیه 3 منطقه 20 از اجرای طرح کوچه رنگی با هدف زیباسازی معابر و چشم نواز کردن المانهای شهری به عنوان اولین کوچه رنگی شهر تهران در این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۸۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛مهدی فرجی شهردار ناحیه 3 منطقه 20 با اعلام این مطلب گفت: در راستای شعار «ري، شهر ايراني - اسلامي پيشرو» و تغییر چهره شهر از فضای شهر خاکستری به شهر رنگی، یکی از معابر ناحیه 3 به عنوان پایلوت طرح کوچه رنگی شهر  تهران با مشارکت شهروندان رنگ آمیزی شد.

 

فرجی افزود: این طرح به دنبال تدابیر شهردار منطقه 20 بر افزایش حس تعلق، مشارکت و ایجاد اشتیاق و نشاط شهروندان و کاهش آلودگی های بصری، با رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده و نصب گلدان های شمعدانی انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده از رنگ در شهر براي افزايش نشاط اجتماعي اجرا می شود افزود: در قالب این طرح رنگ آمیزی دیوارها با رنگهای شاد و متنوع، نصب 72  عدد گلدان شمعدانی، جانمایی مخازن و سطل زباله و مبلمان شهری در کوچه بهمن  هفتم به طول 310 متر انجام شد تا این مسیر عبوری برای اهالی این محل جلوه ای خاص به خود بگیرد.

 

شهردار ناحیه 3 تصریح کرد: طرح رنگی کردن شهر در پی ابلاغيه شهرداري تهران به مناطق 22 گانه با هدف كاهش آلودگي بصري، تقويت روحيه نشاط و سرزندگي در معابر و سطح شهر و همچنين رنگ آميزي اصولي با رويه يكسان و معنادار به دور از سلايق غيرحرفه اي پيمانكاران مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات