آثار تصویرسازی هنرمندان بسیجی در نمایشگاه «کسی می آید»

نمایشگاهی از آثار تصویرسازی و نقاشی‌ هنرمندان بسیجی با عنوان «کسی می‌آید» و با موضوع مفاهیم دینی و مهدوی به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور و گروه هنری کاتارسیس،به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۷۳۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور، نمایشگاهی از آثار تصویرسازی و نقاشی‌ هنرمندان بسیجی با عنوان «کسی می‌آید» و با موضوع مفاهیم دینی و مهدوی به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور و گروه هنری کاتارسیس، در فرهنگسرای اندیشه به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه ۱۸ اثر از ۱۰ هنرمند ارائه شد و هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه با دغدغه خلق آثار دینی تلاش کردند تا به موضوع مهدویت و اخرالزمان بپردازند و از این طریق پیام مهدویت را به جامعه هنری و همه اقشار برسانند.

تکنیک به کار رفته در این آثار، اکریلیک، رنگ و روغن، کلاژ، مرکب و ترکیب مواد روی بوم است. این نمایشگاه به سرپرستی و نمایشگاه گردانی سیده معصومه حسینی برگزار شد و آثاری از محمد بخشی زاده، زهرا بداوی، سمانه براتی، سیده معصومه حسینی، لیلی خسروی، مهوش خسروی، سماء سلطانی، مینا محبوبی، شیرین نوشیروان و فریده ورزدار در معرض دید مخاطبین قرار گرفت.

امیر نصیربیگی مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور، بتول کریمی مدیر بانوان بسیج هنرمندان، مینا بیابانی جانشین سازمان بسیج جامعه زنان ، مدیریت اقشار جامعه زنان و برخی از اساتید انجمن خوشنویسان بسیج هنرمندان کشور از این نمایشگاه بازدید کردند.

ارسال نظرات