سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال شبکه‌سازی فعالان فرهنگی است

معاون راهبردی و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از اهداف سازمان تبلیغات مردمی سازی مدیریت هاست و جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف در این راستا انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۱۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین نجفی، معاون راهبردی و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی،در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات باشگاه میلاد برگزار شد، گفت: سعی داریم حلقه مفقوده در طراحی مسؤولیت ها را طی بازدیدهای میدانی شناسایی کنیم. همچنین ارزیابی نگاه افراد موثر فرهنگی در این بازدیدها مدنظر قرار می گیرد.

معاون راهبردی و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: در حوزه فرهنگی 10 گروه از جمله فعالان فرهنگی، بانوان، هیأت ها و مداحان، مبلغین، اصحاب رسانه، ائمه جماعات، ائمه جمعه، اصحاب رسانه، کارشناسان میدانی، فعالان فرهنگی و روحانیون مستقر باید فعال باشند و تمرکز سازمان تبلیغات برای تعامل و ظرفیت سازی در بین این ده قشر است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نخبگان فرهنگی می توانند کمک شایانی به سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند ادامه داد: باید ارتباطات  لازم را با نخبگان فرهنگی برقرار کنیم. یکی از اهداف سازمان تبلیغات مردمی سازی مدیریت هاست و جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف در این راستا انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف اضافه کرد: تشکیل جبهه فرهنگی نیز می تواند به فعالیت های سازمان تبلیغات کمک کند.

نجفی در پایان اظهار کرد: بعد از وضعیت سنجی استان ها جلسات تسهیل گری امور سازمان، پیشنهادات اصحاب رسانه به عنوان چراغ راه سازمان تبلیغات مورو استفاده قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها