پیام تسلیت فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهدای لیالی قدر

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان سروآباد را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۷۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سردار محمد حسین رجبی در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان سروآباد را تسلیت گفتند.
 

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت اوج و منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست، شهیدان را مقامی بس بلند و با شکوه است که خداوند متعال در شأن آنان جمله‌ی (احیاء عند ربهم یرزقون) را فرمودند.
 

پویندگانی که زمینه وصل زمینیان را با عرشیان فراهم ساختند. آری شهدا مهاجران و دلاور مردانی ازقبیله نور بودند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند، باشد که ما جزء شفاعت یافتگان آنان در روز جزاء باشیم.
 

حدیث زندگی و شرح تلاش‌های دوران خدمت، حماسه آفرینی‌های روز‌های نبرد و خاطرات این شهدای گرانقدر برکسی پوشیده نیست، انسان‌های والایی که با مسئولیت شناسی شغلی، خصایل اخلاقی و صفات رفتاری می‌تواند به عنوان اسوه‌ای حسنه رهگشای حیات اجتماعی امروز ما قرارگیرد.
 

برماست که با یادآوری عظمت و از خود گذشتگی این شهیدان گرانقدر همراه با ادای دین و بزرگداشت نام آنان از روح بلندشان همت طلب کنیم و در راه تحقق آرمان‌های الهی آنان در تمامی سنگر‌ها مجدانه بکوشیم.
 

ضمن ادای احترام به روح پاک و مقدس این شهید والامقام و علو درجات از خداوند منان، صبر و استقامت، عزت وسربلندی را برای خانواده محترم ایشان و همچنین توفیق روز افزون برای خدمتگزاران به انقلاب و قرآن تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) آرزومندم.
 


سردار سرتیپ دوم محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
 
گفتنی است، ماه رمضان سال ۱۳۹۵ یک گروه ۱۱ نفره از اشرار وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب به قصد ورود و حضور در خاک ایران اسلامی از مرز‌های غربی کشور وارد خاک عزیزمان شدند.
 


اعضای این گروه تروریستی از همان لحظه اول در رصد اطلاعاتی نیرو‌های سپاه کردستان قرار گرفتند و از لحظه ورود به داخل خاک ایران اسلامی، تحت تعقیب رزمندگان سپاه کردستان قرار گرفتند.

رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در لشکر عملیاتی ۲۲ بیت المقدس کردستان، مکان‌هایی را که اعضای این گروه قصد ورود به آن را داشتند سد کردند و با تحمیل اراده خود به آنان، اعضای این تیم تروریستی را به محل مورد نظر خود هدایت کردند.

پس از ۱۰ روز عملیات تعقیب و گریز اشرار مسلح توسط رزمندگان سپاه اسلام، در نهایت اعضای این تیم تروریستی به منطقه کوسالان سروآباد هدایت شدند و در یک عملیات سراسر موفقیت آمیز تمام اعضای این تیم تروریستی به دست با کفایت رزمندگان سپاه اسلام در سپاه بیت المقدس کردستان به درک واصل شدند.

جیره خواران استکبار جهانی که آماده ترین، جسور‌ترین و شقی‌ترین مزدوران خود را به این عملیات اعزام کرده بودند، هیچ گاه فکر نمی‌کردند این تیم بدون اینکه کاری از پیش ببرد، از هم متلاشی شود. اعضای این تیم تروریستی در دفترچه‌های یادداشت خود، این عملیات را آخرین عملیات خود قلمداد کرده و نوشته بودند: اگر به سلامت از این مهلکه نجات یابند، دیگر تحت هیچ شرایطی وارد خاک ایران اسلامی نخواهند شد. اما کردستان سرافراز قبرستان آمال و آرزو‌های اشرار و مزدورانی شد که با دلار‌های نفتی سعودی در صدد ضربه زدن به امنیت ملی ایران اسلامی بودند.

در این عملیات چهار تن از نیرو‌های بومی سپاه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ شهید علی پویا، شهید جواد کاکه جانی، شهید مسلح مرادی و شهید کامران حسین پور در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۵ در شب قدر به آرزوی دیرینه خود رسیدند و خون سرخشان را برای احتزاز پرچم سه رنگ کشورمان تقدیم انقلاب نمودند.

سپاه بیت‌المقدس کردستان که مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه خود را «برقرای، استقرار و توسعه امنیت» در جای جای این خاک گلگون کفن می‌داند، با تمام وجود و با آمادگی کامل در برابر هر شرور و تروریستی که قصد دست اندازی به امنیت و آسایش مردم را داشته باشد مقابله می‌کند و در این راه مقدس با هیچ کس تعارف ندارد.

شهید علی پویا نیروی زبده و کارکشته یگان شناسایی معاونت اطلاعات لشکر عملیاتی ۲۲ بیت المقدس، شهید کامران حسین پور کلاه سبز سبک بال گردان تکاوران لشکر عملیاتی ۲۲ بیت المقدس، شهید مسلح مرادی رزمنده‌ای دلاور و شجاع سروآبادی و شهید جواد کاکه جانی مدافع حرم حضرت زینب (س) و تیربارچی گردان تکاوران لشکر عملیاتی ۲۲ بیت المقدس در این عملیات به شهادت رسیدند، اما هیچ گاه اجازه ندادند آب و خاک کشور عزیزشان جولانگاه اشرار، مزدوران و خودفروختگان استکبار جهانی شود.

کردستان این چهار شهید عزیز را به عنوان شهدای لیالی قدر می‌شناسد. مردم ایران اسلامی امنیت، آرامش و آسایش خود را مدیون و مرهون خون سرخ کاکه جانی ها، پویاها، مرادی‌ها و حسین پور‌ها می‌دانند و سر تعظیم در برابر عظمت و بزرگی شهدای گلگون کفن فرود می‌آورند.
ارسال نظرات