صبح امروز صورت گرفت؛

وداع پاسداران سپاه کربلا با ابراهیم مدافعان حرم

صبح امروز همرزمان و همکاران شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه در ستاد سپاه کربلا مازندران با پیکر این شهید والامقام وداع کردند.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۳۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،صبح امروز پنج شنبه 6 تیرماه همرزمان و همکاران شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه در ستاد سپاه کربلا مازندران با پیکر مطهر این شهید والامقام وداع کردند.

برپایه این خبر،پیکر مطهر شهید عشریه صبح امروز وارد مازندران شد وطبق برنامه ریزی ها صورت گرفته ساعت 11 صبح برای حضور در یادواره شهدای قوه قضائیه با محوریت شهید عبدالحسین اکبری وارد شهرستان میاندورد می شود و در مسجد جامع لالیم مورد استقبال مردم شهید پرور میاندورود قرار میگیرد.

همچنین  مراسم شب وداع دیگری با پیکر شهید ابراهیم عشریه ساعت 17:30 در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س)  شهرستان بهشهر نیز برگزار خواهد شد.

به گفته روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا،شب وداع با شهید عشریه در نکا هم فردا جمعه 7 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای این شهرستان با حضور دانشجویان شهید و همرزمان، همکاران وی از دانشگاه امام حسین(ع) و مرکز تربیت پاسداری علویون قم و همچنین اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

به گزارش بسیج ،شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه یکی از مربیان و اساتید برجسته تاکتیک فنون نظامی و فارغ‌التحصیل دانشگاه افسری امام حسین(ع) مربی نمونه جودو نیز بود. وقتی جنگ نیابتی علیه ایران اسلامی براه افتاد سرازپا نشناخت و با پوشیدن لباس مدافع حرم 20 اسفند سال 94 به سوریه رفت و در 25 فروردین ماه سال 95 در عملیات آزادسازی منطقه العیس در جنوب حلب به آرزوی خویش رسید و  شهادت را در آغوش کشید. پیکر مطهر این شهیدوالامقام پس از سه سال در جریان تفحص اخیر در سوریه، کشف و شناسایی شد.

 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها