در دانشگاه خوارزمی برگزار شد؛

گرامیداشت مقام شهید دکتر چمران در استان البرز

حجت الاسلام هاشمی نماینده ولی فقیه در دانشگاه خوارزمی: بسيج از آنجايي طيبه، اثربخش و منافع و آثارش فراگير و عالم گير است كه در رئوس آن امثال اساتيد بزرگي چون شهيد مصطفي چمران‌ها باشند.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۶۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در مراسم روز ملی بسیج اساتید در استان البرز، حجت الاسلام هاشمي نماينده ولي فقيه در دانشگاه خوارزمي سخنران اول مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید با اشاره به شخصیت ارزشمند استاد دکتر شهید چمران گفت: بسيج از آنجايي طيبه، اثربخش و منافع و آثارش فراگير و عالم‌گير است كه در رئوس آن امثال اساتيد بزرگي چون شهيد مصطفي چمران‌ها باشند.

گرامیداشت مقام شهید دکتر چمران در استان البرز

وي با انتقاد از اينكه چرا بعد از ۴۰ سال اكنون بايد تراز استاد انقلاب را مورد پردازش قرار داد به بیان ویژگی‌های استاد انقلابی و تراز انقلاب اسلامی پرداخت.

وی در ادامه با قرائت يك مناجات از مناجات‌هاي شهيد مصطفي چمران، به توصيف شخصيت این شهید گرانقدر انقلاب اسلامی پرداخت و در ادامه آن، ويژگي‌هاي استاد تراز انقلاب را تشریح کرد.

این مراسم به مناسبت روز ملی بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران با حضور جمعی از اساتید برتر بسیجی استان البرز در سالن غدیر دانشگاه خوارزمی کرج و به همت سازمان بسیج اساتید استان البرز صورت پذیرفت.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان البرز 

ارسال نظرات