مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان لرستان تبیین کرد؛

تشریح رویکرد نوین سازمان بسیج اساتید برای حل مسائل روز کشور

دکتر حمیدرضا زهره‌ای، در جمع اعضای هیئت علمی بسیجی دانشگاه‌های لرستان بر لزوم کاربست پیشرفت‌های علمی در جهت رفع نیازهای روز کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۳۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر زهره‌ای مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان در همايش بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی، یکشنبه دوم تيرماه، گزارشی از عملکرد سالانه و مهم‌ترین دستاوردها و نیز رویکردهای حال و آینده‌ی این سازمان ارائه کرد.

تشریح رویکرد نوین سازمان بسیج اساتید برای حل مسائل روز کشور

 

دکتر حمیدرضا زهره‌ای، در جمع اعضای هیئت علمی بسیجی دانشگاه‌های لرستان، با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ خودباوری در جهت پیشرفت‌های علمی در خدمت نیازهای کشور تصریح کرد: «تحقق کامل مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاهیان و به ویژه روشنگری در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان دانشجو، از رسالت‌های مهم بسیج اساتید است».
دکتر زهره‌ای در ادامه با تشریح رویکرد حل المسائلی سازمان بسیج اساتید و کاربست پیشرفت‌های علمی، در خدمت رفع نیازهای کشور، از راه اندازی دو اندیشکده در سازمان بسیج اساتید لرستان در همین راستا خبر داد.

در بخش دیگری از این همایش، استاد پاک آیین ضمن تبیین رسالت اساتید بسیجی در حوزه‌های مختلف، بر لزوم روشنگری پیرامون گفتمان‌های بین المللی مقام معظم رهبری در محورهایی از قبیل صلح عدالت محور، حقوق بشر اسلامی، اقتصاد مقاومتی و... تاکید کرد.

استادان بسیجی دانشگاه‌های استان، در پایان این همایش با حضور در مزار شهدای گمنام، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان لرستان

ارسال نظرات