خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

وجود شهدا از همه اقشار نشانگر تعلق انقلاب به همه مردم است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در نخستین یادواره شهدای حلمسی در میانه گفت: اهدای ۲۲۰هزار شهید از اقشار مختلف مردم ثابت کرده انقلاب اسلامی ایران، متعلق به هیچ گروه و صنف خاصی نیست و همه ملت ایران صاحب این انقلاب‌ هستند.
کد خبر: ۹۱۵۰۶۲۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده افزود: جنگ با همه ویرانی‌هایی که به دنبال داشت، به ایران هویت و عظمت بخشید و امام در این جنگ به مردم «ما می‌توانیم» را آموخت.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست بیان کرد: این امر موجب شکوه انقلاب و نظام است، پس باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ادای دینی که در برابر خون شهدا بر گردن ماست تلاش کنیم تا با شیوه‌های نو و خلاقانه بتوانیم راه شهدا و یاد آن بزرگواران و مکتب سرخ شهید و شهادت را در جامعه زنده نگه‌داریم.

 یادواره شهدای روستای حلمسی با حضور مردم و مسولین شهرستان میانه، خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندهان نظامی و انتظامی در روستای حلمسی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها