خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

اجرای طرح همبستگی ملی، تکمیل جهاد عاطفی مردم ایران

فرمانده سپاه مرند اجرای طرح همبستگی ملی را در جهت تکمیل جهاد عاطفی ملت ایران در راستای کمک به مردم سیل زده در اوایل سال جاری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۴۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور  در جمع فرماندهان حوزه و کانون های بسیج، گفت: طرح همبستگی ملی با شعار هر مسجد یک خانه و هر کاسب یک قلم کالای اساسی در سطح شهرستان ها جزو برنامه های اصلی بوده و شما فرماندهان حوزه و کانون های مقاومت باید با شناسایی مساجد فعال و هماهنگی با هئیت امنای ان مساجد و بسیج همگانی، اقدامات و گام هایی اساسی برای جبران خسارات ناشی از سیل اخیر بردارید.
وی افزود: از همشهریان تقاضا می شود جهت کمک و شرکت در این طرح با مراجعه به پایگاه های  بسیج و هیئت امنای مساجد، کمک های نقدی خود برای ساختن یک خانه بنام مسجد خود، به حساب مسجد و یا به حساب جاری طلایی مشخص شده نزد بانک سپه به نام حوادث غیر مترقبه بسیج واریز کنند.
وی در پایان تاکید کرد: انشاء الله با اجرای کامل این طرح بتوانیم با گسیل سیل مهربانی به مناطق سیل زده شمال و جنوب کشور، بار دیگر شاهد برگ زرینی در تاریخ انقلاب و ترویج روحیه و حس هم نوعدوستی در کشورمان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها