در آستانه سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید برگزار شد؛

نشست روشنگری سیاسی در چهارمحال و بختیاری

نشست روشنگری سیاسی همزمان با سالروز شهادت مصطفی چمران با سخنرانی دکتر حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اساتید و نخبگان بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۶۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

نشست روشنگری سیاسی در چهارمحال و بختیاری

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست روشنگری سیاسی، همزمان با سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید با سخنرانی دکتر حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اساتید و نخبگان بسیجی در دانشکده فنی‌ وحرفه‌ای پسران شهرکرد برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر بسیج مسئول بسیج اساتید استان ضمن خیرمقدم به اساتید بسیجی، اهمیت این روز و تشریح شخصیت علمی و فرهنگی شهید چمران، ایشان را انسانی مخلص و بی‌آلایش و مکتبی و متعهد نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن معرفی کرد.

پس از آن دکتر حسینی نقش شهید چمران را در جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار و مهم دانسته و ایشان را فردی انسان ساز برشمرد که رزمندگان اسلام را تربیت می‌کرد.

ایشان شهید دکتر چمران را اسوه کاملی از علم، اخلاق، عرفان، شهادت طلبی و شجاعت دانسته و از اساتید خواهان الگو قرار دادن این شخصیت فرهیخته در اوضاع کنونی شد.

دکتر حسینی رمز موفقیت و سربلندی این شهید را تکیه بر روحیه نوع‌دوستی و خضوع و خشوع و مسئولیت پذیر بودن در برابر مردم معرفی کرد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات