خبرهای داغ:

فرماندار مراغه خواستار رفع مشکلات بیمه ای خانواده های شهدا شد

فرماندار مراغه با تاکید بر لرفع مشکلات بیمه ای خانواده های شهید و ایثارگران گفت: باتوجه به اینکه تمامی خدمات بیمه‌ ای این خانواده‌ها از طریق بیمه دی ارائه می‌شود لذا ایجاد شعبه ای از این بیمه در این شهرستنان ضروری است.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۴۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری در نشست شورای ایثارگران مراغه افزود: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران رسالتی است که بردوش همه مسئولان بوده و از این رو بنیاد شهید وظیفه سنگینی در این راستا برعهده دارد.

وی اضافه کرد: برای این منظور باید زمینه‌های مناسبی برای خدمت رسانی مناسب و در شأن خانواده‌های ایثارگران فراهم شود و نیز از توانمندی‌های فرزندان شاهد و ایثارگر در جامعه بیش از پیش استفاده شود.

شکری گفت: این شهرستان با تقدیم بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید و ۱۱ هزار رزمنده و ایثارگر نمونه بارزی از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل آینده از جمله اولویت‌های فرهنگی است که دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان و آحاد نهادهای فرهنگی و مردمی در عصر حاضر باید داشته باشند.

شکری با تاکید بر ارج نهادن به خانواده‌های ایثارگر و شهدا ادامه داد: تجلیل و تکریم این اسوه‌های صبر و پایداری باید در جامعه نهادینه شود.

وی اضافه کرد: در سه ماهه اول امسال تاکنون مسئولان شهرستان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۴۴۴ خانواده شهید و ایثارگر دیدار کرده و از آنان تجلیل کرده‌اند که این آمار در سطح آذربایجان شرقی بی نظیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها