خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان خبر داد

توزیع 16سبد کالا بین نیازمندان در همدان

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان از توزیع 16سبد کالا به ارزش32 میلیون ریال بین نیازمندان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۴۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

توزیع 16سبد کالا بین نیازمندان در همدانمهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های محرومیت‌زدایی پایگاه حضرت آمنه (س) همدان اظهار داشت: این پایگاه در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از خانواده‌های نیازمند همه ساله برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی افزود: برنامه‌های محرومیت‌زدایی به کاهش فقر و محرومیت، تحکیم پیوند مردم با نظام، ایجاد امید و نشاط در جامعه و بهبود وضعیت معیشت مردم کمک می‌کند.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان ابراز داشت: تشکیل صندوق قرض الحسنه و اعطای وام، پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی، توزیع سبد کالا، پرداخت هزینه درمان و اجاره منزل، اهداء لوازم التحریر، اجرای طرح پیوند آسمانی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان خانواده‌های نیازمند و حمایت از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست از مهم‌ترین برنامه‌های پایگاه آمنه(س) در راستای محرومیت‌زدایی است.

وی از توزیع 16سبد کالا بین نیازمندان طی چند روز گذشته خبر داد و بیان کرد: این سبدها در بین نیازمندان منطقه شهرک فرهنگیان همدان توزیع شد.

اسدی ارزش ریالی سبدها را 32 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: هر سبد به ارزش 200 هزار تومان شامل برنج، ماکارانی، گوشت، مرغ، حبوبات ، نان و... است.

وی با بیان اینکه توزیع سبد کالا در بین نیازمندان همچنان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: امیدواریم این برنامه‌ها در راستای محرومیت‌زدایی در جامعه اثربخش باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات