تثبیت الگوهای اخلاقی از سوی شبکه های تربیتی صالحین

نماینده ولی فقیه در استان در جلسه آغاز به کار دوره آموزشی تربیت مدرس برای استادیاران شبکه تربیتی صالحین کشف مفاهیم دینی برای گسترش اهداف متعالی را رسالتی مهم در حوزه های مختلف دانست .
کد خبر: ۹۱۴۷۳۱۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
آیت الله ملک حسینی توجه اصولی به هدف و خروجی مباحث دوره‌های آموزشی را فرصتی مناسب برای عملیاتی کردن سر فصل‌های مورد نظر دینی، اجتماعی و اعتقادی دانست.
در این نشست حجت السلام گلکار از اساتید موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف حوزه‌های علمیه مشهد نیز ضرورت کاربردی کردن مفاهیم دینی را گامی مهم برای ناکارآمد کردن آسیب‌ها دانست و گفت: استخدام ظرفیت‌های دینی و کار بردی کردن آن‌ها برای تقویت باور‌های اجتماعی از کارکرد‌های مهم متولیان دینی و فرهنگی است.
حجت الا سلام گلمار افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه مهم گام دوم با تکیه بر تمدن سازی، تولید محتوای دینی و فعال سازی دین در فضای اجتماعی را لازمه تحقق تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه دانست.
وی لازمه بالابردن هویت تمدن دینی را فعال شدن آموزه‌های مترتب بر آن دانست و اضافه کرد: در این مسیر باید به هدف، نقطه شروع، روح حاکم بر راهبردها، برنامه ریزی برای عملیاتی شدن اهداف تعیین شده، شناخت نقاط بحران و توجه به نتیجه را مدنظر قرار داد.
ارسال نظرات