خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی کشور خبر داد

جلوگیری از تردد غیر مجاز بیش از ۸۰۰ هزار نفر از مرزهای کشور

فرمانده مرزبانی کشور گفت: شدت نظارت ها در حوزه جلوگیری از ترددهای غیرمجاز در سطح مرزهای آبی و خاکی کشور به قدرت خود ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۹۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

قاسم رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ماکو در رابطه با ترددهای غیرمجاز به داخل و خارج کشور و اقدامات صورت گرفته با هماهنگی کشورهای همسایه، اظهار کرد: سال گذشته از تردد غیرمجاز ۸۰۰ هزار نفر از مرزها جلوگیری شده که این آمار در آذربایجان غربی ۷۰ هزار نفر بوده است.

وی افزود: تعاملات فی مابین کشورهای ترکیه و ایران در همه جهات در راستای مقابله با قاچاق کالا، اسلحه و غیره همانند سال‌های گذشته به قوت خود پابرجاست.

وی تصریح کرد: کولبران مورد حمایت مرزبانی هستند، به گونه ای که مشروعیت فعالیت کولبران معلوم است و آن دسته از افراد که به صورت نامحسوس کالاهای غیرمجاز را از مرزهای زمینی و دریایی جابجا می کنند نمی توانند خود را کولبر بنامند.

فرمانده مرزبانی کشور از رسانه ها خواست تا به موضوع و مفهوم کولبری و انتقال صحیح آن به مردم توجه ویژه ای داشته باشند تا نقشه بعضی سودجویان که هدف‌شان تضعیف روحیه مامورین مرزبانی بوده محقق نشود.

رضایی همچنین مرزهای کشور را علی‌رغم تلاش‌های دشمن در ناامن جلوه دادن کشور، امن عنوان کرد و گفت: یکی از دلایل کاهش جرایم مرزی کسب اطلاعات، آگاهی و رعایت قوانین از سوی مرزنشینان است که عملکرد مزبانی با مرزنشینان تکمیل می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات