امام جمعه نوشهر :

قیام 15 خرداد کلید پیروزی انقلاب اسلامی بود

امام جمعه نوشهر در خطبه های نماز عیدسعید فطر گفت:در قیام 15 خرداد مردم از امام حمایت کردند و همین عمل آنها کلید پیروزی انقلاب در 22 بهمن شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۷۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک عید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به تبیین سخنان روز گذشته رهبرمعظم انقلاب درباره مقاومت پرداخت و افزود: ترامپ رئیس جمهورآمریکا اخیرا تغییر موضع داد که باید گفت این تغییر رفتارش زرنگی سیاسی است و نباید گول خورد.

حجت الاسلام مشایخ در ادامه با بیان اینکه هزینه مقاومت کمتر از سازش و تسلیم است، افزود: دشمن هر چه فشار آورد به نتیجه دلخواه نرسید و حالا از در تطمیع میخواهد وارد شود.

امام جمعه نوشهر همچنین به سالروز قیام 15 خرداد که مصادف شده با عیدسعیدفطر اشاره و اضافه کرد کرد: در قیام 15 خرداد مردم از امام حمایت کردند و همین عمل آنها کلید پیروزی انقلاب در 22 بهمن شد. تحت زعامت رهبرمعظم انقلاب در این روزبا امام و شهدا تجدیدعهد می‌کنیم که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

حجت الاسلام مشایخ در بخش دیگری از خطبه های عیدفطر،به حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت:حمایت از اقتصاد مقاومتی توطئه های دشمن را خنثی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها