امام جمعه فریدونکنار:

امام خمینی(ره) مقاومت در برابر آمریکا را تکلیف می دانستند

امام جمعه فریدونکنار با بیان این مطلب که در ابتدای انقلاب هم بعضی افراد دم از سازش با آمریکا میزدند اظهار کرد: امام خمینی(ره) مقاومت دربرابر آمریکا را تکلیف می دانستند.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۶۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 15 خرداد در مسجد امام سجاد(ع) فریدونکنار برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار به ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت:امام سیاستمداری شجاع بودند و تحلیل‌های دقیقی نسبت به جامعه داشتند.

وی با تاکید بر ظلم‌ستیزی که یکی از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود، تصریح کرد: امام هیچ وحشتی از استکبار نداشتند و همیشه یاور مظلومان  و به فکرمحرومین بودند.

حجت‌الاسلام جلالی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که در ابتدای انقلاب هم بعضی افراد دم از سازش با آمریکا میزدند ، اظهار کرد:امام خمینی(ره) مقاومت دربرابر آمریکا را تکلیف می دانستند.

امام جمعه فریدونکنار به نیمه خرداد سال 42 هم اشاره کرد و افزود:تعدادی از طلابی که در حادثه حمله فیضیه مجروح شده بودند وقتی خدمت رسیدند،امام با روحیه مقاومت به آنها نوید پایان رژیم پهلوی را دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها