امام جمعه گلوگاه در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره):

امام می گفتند تمام گرفتاری‌های ما زیر سر آمریکا است

امام جمعه گلوگاه در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)گفت:امام سال 42 فرمودند:«تمام گرفتاری‌های ما زیر سر آمریکا است»از همین رو برای تشخیص حق از باطل در جامعه به کسانی چون عمار نیاز داریم.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۱۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم میراحمدی امام جمعه گلوگاه در مراسم  سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد که در مسجد ولیعصر برگزار شد، با اشاره به ویژگی های بارز امام راحل اظهار کرد: امام دو ویژگی مهم داشت، معنویت و قدرت تشخیص حق از باطل.

وی در ادامه به ویژگی معنویت امام راحل پرداخت و افزود:معنویت امام همان عرفان عملی است که دوست ودشمن قبولش داشتند.

حجت الاسلام میراحمدی به کتاب چهل حدیث  که یکی از کتابهای عرفانی امام است اشاره و اضافه کرد: نماز اول وقتی که امام از زمان جوانی به آن مبادرت داشت، باعث بهره امام به عرفان عملی شده است.

امام جمعه گلوگاه با تاکید براین مطلب که هرکه با خدا باشد خدا با اوست، یادآور شد: حتی دشمنان هم از معنویت امام نقل می کنند.

حجت الاسلام میراحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دومین ویژگی امام راحل که قدرت تشخیص حق از باطل بود،گفت:امام سال 42 فرمودند:«تمامگرفتاری‌های ما زیر سر آمریکا است»از همین رو برای تشخیص حق از باطل در جامعه به کسانی چون عمار نیاز داریم.

وی به رابطه معنویت و قدرت تشخیص حق و باطل اشاره و تصریح کرد: گاهی باطل شبیه حق است و برای همین بیشتر انسانها به طرف باطل می روند،پس می بایست معنویت خود را تقویت کرده تا ازحق طرفداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها