مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با «بسیج»؛

۴۰ سال دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی به مقاوم شدن ملت ایران منجر شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد (ع) گفت: دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی به دلیل ترویج ارزش‌های الهی در جهان توسط ایران است.
کد خبر: ۹۱۴۵۱۷۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام شیرزادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج برگزاری مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) را به عنوان یک حرکت لازم و ضروری برای تداوم انقلاب دانست و اظهار داشت : بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی برای تداوم انقلاب است که به نوعی ما یاد و خاطره حضرت امام (ره) را زنده نگه داریم و یکبار دیگر مجموعه بسیجیان و آحاد مردم با آرمان های امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی))تجدید میثاق کنند.

۴۰ سال دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی به مقاوم شدن ملت ایران منجر شد

وی در ادامه با توجه به پیش بینی روایی از قیام حضرت امام (ره) گفت: در روایتی ازامام کاظم (ع)آمده، مردی الهی از اهل قم قیام میکند و مردم را به حق دعوت می کند مردم دور او مانند آهن گداخته جمع میشوند.

حجت الاسلام شیرزادی اظهار داشت: تمامی مجاهدان اسلام آماده چنین روزی بودند تا با جانفشانی بتواند این مرد بزرگ را درک کنند و در کنار او باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با اشاره به ریشه دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آنچه تا کنون روشن شده این است که 40 سال دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی به مقاوم شدن ملت ایران منجر شد و شکست پی‌درپی برای دشمنان را در پی آورد.

وی در پایان با توجه به ارتحال حضرت امام گفت:امام با دلی شاد و مطمئن به فضل الهی رفت ولی رسالت خود را برای آیندگان به امانت گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها