دغدغه ای تکراری به نام طرح دریا!

انتظار می رود در سال جدید شاهد دغدغه ها و چالش های تکراری طرح دریا از قبیل ضعف زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی ،بی مهری ها در پرداخت حقوق ناجیان و ضعف نظارت برخدمات نباشیم.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۸۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آستانه تعطیلات آخر هفته و با آغاز طرح دریا که از 20 خرداد رسما شروع می شود،مازندران منتظر موجی از مسافران و گردشگران است و دریا اولین مقصد آنها. اما همیشه دریا روی خوش و آرام به مهمانانش نشان نمیدهد و گاهی با پوشاندن رخت عزا برتن شان از آنها پذیرایی می کند. 

به گفته رئیس نجات غریق استان  نقاط حادثه خیز دریا از 375 نقطه بخاطر افزایش عقب نشینی دریا به 420 نقطه حادثه خیز رسیده است، و با توجه به کاهش 27 درصدی غرق شدگی در سال گذشته،اما با این حال مازندران دومین رتبه غرق شدگی را طبق آمار رسمی کشور بعد از استان خوزستان از آن خود کرده است و جان 76 را گرفت.

به گزارش بسیج با آغاز طرح دریا و بکارگیری هزار و 150 ناجی در سراسر نوار ساحلی مازندران انتظار می رود در سال جدید شاهد دغدغه ها و چالش های تکراری این طرح از قبیل ضعف زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی ،بی مهری ها در پرداخت حقوق ناجیان و ضعف نظارت برخدمات نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها