خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

توجه نهاد‌های انقلابی و فرهنگی و هنری تربیت نیرو‌های جوان باشد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی بر توجه ویژه نهاد‌های انقلابی و فرهنگی و هنری به تربیت نیرو‌های جوان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۴۴۸۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در دیداری که مسئولان حوزه هنری استان با وی داشتند، افزود: فعالیت‌های حوزه هنری استان در این برهه از زمان، مایه فخر و افتخار استان بوده و باید در راستای تقویت مبانی دینی و انقلابی در استان اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه این استان بیش از ۱۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهارداشت: متأسفانه در این سال‌ها تنها ۲۲۰ جلد کتاب در این خصوص به چاپ رسیده است که باید از این پس، توجه ویژه‌ای به مسئله داشته باشیم؛ چرا که امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدای انقلاب هستیم.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در ادامه از رونمایی کتاب «سرای انقلاب»، نخستین کتاب مرجع مبارزان انقلابی بازار تبریز در چهاردهیمن آیین ملی شب خاطره  استان خبر داد.

بلاغی با بیان اینکه از سال جاری به بحث محتوایی آیین‌های شب خاطره در استان توجه ویژه‌ای شده است، ادامه داد: امسال شب خاطره به صورت تخصصی برای اقشار مختلف جامعه از جمله بانوان، دانش آموزان، دانشجویان، اصناف، بازاریان و سایر اقشار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سایر فعالیت‌های حوزه هنری استان در زمینه ادبیات پایداری اظهار کرد: بیش از هشت عنوان کتاب از جمله شدم راننده جنگ، بانوان انتظار و شهدای ارامنه در سال جاری آماده نشر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها