خبرهای داغ:

بازدید مدیرکل زندان‌های همدان از زندان ملایر

پژمان پروین مدیرکل زندان‌های همدان به همراه مسئولان ستادی اداره کل از زندان ملایر بازدید و از نزدیک در جریان امور اصلاحی و تربیتی این مجموعه قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۰۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

بازدید مدیرکل زندان‌های همدان از زندان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین مدیرکل زندان‌های همدان به همراه مسئولان ستادی اداره کل از زندان ملایر بازدید و از نزدیک در جریان امور اصلاحی و تربیتی  این مجموعه قرار گرفتند.

مدیرکل زندان‌های همدان در جمع مددجویان زندان ملایر خطاب به مددجویان گفت: در مدتی که در حال تحمل حبس در زندان هستید از اوقات و توان خود حداکثر استفاده را در خصوص توانمندسازی، پاکسازی روح و روان، عادت به زندگی سالم و احترام به قوانین و مقررات و حقوق دیگران را در خود نهادینه کنید.

پژمان پروین عنوان کرد: باید این فرصت زمینه‌ای برای شروع یک زندگی سالم و درست در راستای آماده‌سازی خود برای بازگشت به جامعه و کانون گرم خانواده بدانید.

در ادامه دستور و ارائه طریق لازم در خصوص تکمیل باشگاه ورزشی، خریداری وسایل ورزشی مورد نیاز برای  بهینه‌سازی اوقات فراغت مددجویان، رایزنی فرهنگی با حوزه علمیه شهرستان ملایر در خصوص عقد قرارداد با احدی از روحانیون برای  اقامه  نماز صبح، دستور مبنی بر اجراء و راه‌اندازی بوفه مددجویان به منظور استفاده از غذای گرم و پیگیری پرونده قضایی مددجویان از سوی مددکاری از دیگر مواردی بود که در بازدید از زندان ملایر مطرح و پیگیری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات