خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوکان:

پیرامون فلسطین معامله‌ای انجام نخواهد شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوکان گفت: پیرامون فلسطین اشغالی معامله‌ای انجام نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۰۲۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام ایمانی ظهر امروز در جمه مردم روزه‌دار این شهرستان، اظهار کرد: پیرامون فلسطین اشغالی هرگز معامله‌ای انجام نخواهد شد.

وی افزود: دشمنان دین مقدس اسلام از 70 سال قبل به دنبال اجرایی کردن معامله قرن بودند و نتوانسته اند آن را اجرا کنند و اکنون نیز این معامله هرگز سر نخواهد گرفت.

وی گفت: برآیند تغییرات فعلی رژیم صهیونیستی این است که نیروی مقاومت قدرت بیشتری یافته، بیداری مسلمان‌ها بیشتر شده و طرح‌های سازشی همچون معامله قرن دیگر نمی تواند رژیم صیهونیستی را از انحلال و نابودی نجات دهد.

وی تصریح کرد: آمریکا، رژیم صیهونیستی و چند دول عربی مرتجع از جمله عربستان با هزینه های میلیارد دلاری و تشکیل گروهک های تروریستی همچون النصره و داعش سعی داشتند خط مقاومت در برابر رژیم صیهونیستی را بشکنند اما همگان دیدند که مقاومت در این نبرد پیروز شد و این بشارتی است تا همه بدانند تا وقتی مقاومت باشد معامله ای بر سر قدس شریف و فلسطین صورت نخواهد گرفت.

 ایمانی عنوان کرد: آمریکایی‌ها و عربستان سعودی با جنگ روانی که این روزها بر ایران اسلامی تحمیل کردند قصد دارند ذهن‌ها را از مسأله فلسطین به مسأله‌ای دیگر منحرف کنند که همه در این روز مبارک حضور میلیونی مردم روزه دار کشور را در راهپیمایی روز جهانی قدس دیدیم که این مهم نشان می‌دهد، آرمان فلسطین در میان ایرانیان ریشه دوانده است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات