مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر مطرح کرد:

راهپیمایی روز جهانی قدس خاری در چشم صهیونیستها و مستکبران جهان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر اذعان کرد:امروز به فضل الهی روز قدس تبدیل به روزی شد که خار چشم صهیونیست شده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۷۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائمشهر حجت الاسلام خلیل نژاد صبح امروز در جمع پایوران وسربازان ،روز قدس را روزی آرمانی برای همه مردم آزادی خواه جهان برشمرد و گفت : امام راحل با آغاز نهضت در سال ۴۲ به دفاع از مردم فلسطین پرداخت ورژیم غاصب صهیونیستی را غده سرطانی نامید،سخنی که از حلقوم حق بر آید لاجرم به حقیقت خواهد پیوست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر اذعان کرد : امروز به فضل الهی روز قدس تبدیل به روزی شدکه خار چشم صهیونیست شده است و مردم جهان نسبت به توطئه استکبار در منطقه به خصوص ظلمی که در حق مردم رنج کشیده فلسطین روا می شود بیدار شدند چراکه میبینیم در قلب آمریکا و انگلیس هم در روز قدس راهپیمایی و تجمع صورت می گیرد.

خلیل نژاد با اشاره به آیه قرآن کریم که وارثان زمین را مستضعفان می خواند،افزود : سیره و روش امام راحل و مقام معظم رهبری وبه تبع آن ملت غیور ایران اسلامی برگرفته از کتاب الهی ودستورات ناب محمدی(ص) است پس کوتاه آمدن در برابر استکبار، ظلم و ظالم در اعتقادات ما جایگاهی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابرصهیونیستها گفت : تجاوز ،جنایت،ظلم،کودک کشی، تخریب منازل وآتش زدن مزارع فلسطینیان،دستگیری و زندانی کردن زن و کودک در خوی شیطانی صهیونیستهای جنایتکار است که با حمایت و چراغ سبز استکبار صورت می گیرد ر و راه مقابله با آن همانطور که رهبری معظم فرمودند مقاومت می باشد.

این مسول با قدردانی از حضور ملت در راهپیمائیهای سالهای گذشته در حمایت از ملت فلسطین خاطر نشان کرد : این حضور تا آزادسازی قدس شریف ادامه دارد و مردم آزادی خواه جهان در روز قدس امسال باز هم با حضور پر شور خود چشم جهانیان بویژه دشمنان زبون را خیره خواهند کرد و مردم فلسطین به چشم خود خواهند دید که روزی در قدس نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها