خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش:

رمز پیروزی کشورمان تبعیت از رهبری است

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: رمز پیروزی کشورمان در برهه‌های حساس و تاریخی تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۱۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام خوبیاروند در یادواره شهدای این شهرستان، اظهار کرد: تنها در صورتی خواهیم توانست در برهه‌های حساس و تاریخی در مقابل دشمنان نظام اسلامی پیروز و سربلند باشیم، که از منویات رهبری تبعیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف دستاوردهایی داشته‌ایم، بر لزوم صیانت از آنها تاکید کرد و گفت: تنها راه حفظ روحیه انقلابی مردم و سوق دادن نسل جدید به سمت انقلاب اسلامی این است که موفقیت‌ها را در جامعه به خوبی تبیین کنیم.

این مسوول زنده نگه داشتن یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را ضامن حفظ کشور در مقابل آسیب‌های مختلف دانست و گفت: تا زمانی که یاد و راه شهدا در جامعه زنده باشد، فرهنگ ایثار و شهادت وجود خواهد داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش در ادامه تجلیل از خانواده شهدا را یک ضرورت دانست و گفت: قدرشناسی از کسانی که زحمات زیادی را برای کشورمان متحمل شده‌اند، یک اخلاق نیکو و اسلامی است.

وی با بیان اینکه مادران باید برای تربیت فرزندانی همچون شهدا تلاش کنند، اضافه کرد: برای ساختن ایران آباد و امن به جوانانی نیاز داریم که در این راه با اخلاص تلاش کرده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات