خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد

اعزام تیم پزشکی برای ویزیت رایگان به روستای خاکو

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از اعزام تیم پزشکی با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی و به همت حوزه حضرت فاطمه(س) سپاه ناحیه همدان به روستای خاکو جهت ویزیت رایگان اهالی روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۶۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

اعزام تیم پزشکی برای ویزیت رایگان به روستای خاکوبه گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، سرهنگ هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: تیم پزشکی با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی و به همت حوزه حضرت فاطمه(س) سپاه ناحیه همدان به روستای خاکو برای ویزیت رایگان اهالی روستا اعزام شدند.

وی گفت: گروه جهادی شهید «حججی» از حوزه حضرت فاطمه(س) سپاه ناحیه همدان به مناسبت ایام سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اقدام به اعزام تیم پزشکی به روستای خاکو کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان افزود: در این گروه جهادی اعزامی تعداد دو نفر پزشک عمومی و دو نفر پرستار و امدادگر و یک نفر ماما حضور داشتند و اقدام به ویزیت رایگان و مشاوره پزشکی اهالی روستا کردند.

وی عنوان کرد: این برنامه که در مسجد روستا برگزار شد، بسیار مورد استقبال و توجه مردم روستا قرار گرفت به طوری که در این اردو تعداد130 نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

 

ارسال نظرات