خبرهای داغ:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مطالبه‌گری از مسوولان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب گفت: ظرفیت فضای مجاز برای مطالبه‌گری از مسوولان باید مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۳۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، حجت الاسلام سید عابدین صادقی ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه، اظهار کرد: رسانه و فضای مجازی همواره فرصتی مهم برای مطالبه گری از مسوولان و دولتمردان است، بنابراین باید از این ظرفیت عظیم استفاده حداکثری را به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت فضای مجازی باید برای انتقال مطالبات اقشار مختلف مردم به مسوولان استفاده شود، ادامه داد: این سری نشست‌ها فرصتی است برای اینکه مشکلات و مطالبات مردم را احصاء و دسته بندی کنیم.

سید صادقی با ذکر این مطلب که در شرایط کنونی باید برای تقویت هم‌افزایی گام برداشته شود، اضافه کرد: اصحاب رسانه باید خدا را برای این شغل شاکر باشند، چراکه با فکر و اندیشه سر کار دارند و بیان آنها نعمت است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب، کار و فعالیت اصحاب رسانه را برترین و ارزشمندترین نوع فعالیت دانست و افزود: نتیجه کار اصحاب رسانه هدایت، بصیریت و بیداری است.

وی با ذکر این مطلب که محصول فکر و اندیشه اصحاب رسانه در قالب بیان و نوشته در اختیار مردم قرار می‌گیرد، تصریح کرد: رسانه امروزه افکار عمومی را مهندسی می‌کند، امروز رسانه‌ها منشاء خیلی از مسائل در جامعه هستند.

وی با ذکر این مطلب که ما باید از رسانه‌ها و فضای مجازی برای تحقق اهداف انقلاب به خوبی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید به کار و فعالیت خود اهمیت داده و با ایمان راسخ در این زمینه گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات