یادواره شهدا

سردار نوعی اقدم در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهدای هفت تیر اندبیل خلخال اردبیل:سربلندی و امنیت کشور مدیون خون پربرکت شهداست.

بمناسبت هفته آزادسازی خرمشهر ، یادواره شهدای والا مقام روستای اندبیل شهرستان خلخال برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۴۱۸۲۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

بمناسبت هفته مقاومت و پایداری و سالروز آزاد سازی خرمشهر ، یادواره شهدای والا مقام روستای اندبیل ، با حضور سردار نوعی اقدم ، امام جمعه شهرستان ، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ، مسئولان شهرستان ، خانواده معظم شهدا ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم خلخال در مسجد جامع روستای اندبیل شهرستان خلخال برگزار گردید .
سردار پاسدار ، حاج رحیم نوعی اقدم ، از فرماندهان جبهه مقاوت به عنوان سخنران ویژه این یادواره ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و شهدای گرانقدر و تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان و برگزار کنندگان این یادواره ، توفیق روز افزون برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر در راه شهیدان را از خداوند متعال خواستار شدند .
ایشان در ادامه با اشاره به آیه شریفه قرآن مبنی بر زنده بودن و روزی خوردن شهیدان در نزد خداوند متعال ، با ذکر وصیت نامه و چند خاطره از شهیدان و خانواده معظم شهدا در این رابطه ، شهدا را زنده و ناظر بر احوال مردم دانستند .
ایشان همچنین عزت ، سربلندی و امنیت کشور در برابر تمام توطئه های دشمنان و استکبار جهانی را حاصل و مدیون خون پر برکت شهیدان دانسته و مقاومت ، ولایت پذیری و توجه و نگاه ویژه به داخل کشور را راه و رمز اصلی پیروزی و توسعه کشور برشمردند .
این یادواره به همت و مشارکت سپاه ناحیه شهرستان خلخال ، هیئت امنا و پایگاه مقاومت بسیج روستای اندبیل شهرستان خلخال تدارک دیده شده بود
همچنین مداحی ، پذیرایی ، اجرای گروه سرود توسط بسیجیان و سایر برنامه های فرهنگی ، از برنامه های اجرا شده در طول برگزاری این یادواره بود .

ارسال نظرات