با سخنرانی دکتر عبدالله علیمحمدی برگزار شد؛

نشست ویژه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در چهارمحال و بختیاری

به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پایداری سوم خرداد نشستی با حضور اساتید بسیجی و سخنرانی دکتر عبدالله علیمحمدی در دانشکده فنی حرفه‌ای پسران شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۶۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز سوم خرداد روزمقاومت، ایثار و پایداری نشست ویژه‌ای با حضور اساتید بسیجی و سخنرانی دکتر عبدالله علیمحمدی در دانشکده فنی حرفه‌ای پسران شهرکرد برگزار گردید.

در ابتدا دکتر علیمحمدی یادگار هشت سال دفاع مقدس ضمن عرض خیرمقدم و تشریح اهمیت و ضرورت گرامیداشت این نبرد حماسی، این روز عظیم را برگ دیگری از برجسته ترین افتخارات مردم ایران در تاریخ نظامی ۸ سال دفاع مقدس معرفی کرد.

ایشان به عضمت این عملیات شکوهمندانه و نقش کلیدی همیاری مردم و نیروی‌های مسلح در این پیروزی پرداخته و همچنین شهدای این عملیات را با شهدای کربلا در روز عاشورا مقایسه کرد و مهم‌ترین نقطه عطف استراتژی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس را فتح خرمشهر یا عملیات بیت‌المقدس دانست.

دکتر علیمحمدی سلاح مردم را در این نبرد ناعادلانه سلاح عزم و ایمان به مکتب و ولایت پذیری و مقابله با دشمن تا دندان مسلح معرفی کرده و نتیجه نهایی این نبرد را شکست عراق و دولت مردان آمریکایی و متحدانش و حرکت پرشتاب نهضت اسلامی بیان کرد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات