دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی برای حماسه حضور

کد خبر: ۹۱۴۱۱۸۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از رویداد‌های مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آپن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.
 
حماسه آفرینی، مقاومت و عزم مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب، اقتدار و امنیت ایران اسلامی تا پای جان ایستادند تا دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم، برای همیشه مایوس بماند.
 
آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. بی شک باور‌ها و نگرش‌های اصیل دفاع از حریم ارزش‌های ناب این انقلاب را می‌توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.
 
اینجانب، فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهید پرور شهرستان بهمئی، خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک می‌گویم و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزاد سازی خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسالت می‌نمایم.

ازعموم مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه شهرستان بهمئی و بسیجیان سلحشور جهت شرکت درویژه برنامه‌ای که به همین مناسبت فردا قبل از خطبه‌های نمازسیاسی عبادی جمعه درمحل مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌گردد دعوت بعمل می‌آید...
سرگرد پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسبج شهرستان بهمئی
ارسال نظرات